E-commerce
strategie
E-commerce
strategie
E-commerce
strategie
Nieuwe website ontwikkelen met een e-commerce strategie
Voordat we beginnen met het ontwikkelen van je site bepalen we eerst een passende e-commerce strategie voor jouw merk.
De e-commerce wereld wordt steeds drukker en complexer. Om op te vallen in de markt moet je strategische keuzes maken. Wij achterhalen wie je werkelijke doelgroep is, brengen de wensen van je klant in kaart en onderzoeken het onderscheidend vermogen van jouw merk om vervolgens een actieplan op te stellen.
Nadat we de juiste aanpak voor jouw merk hebben achterhaald, werken we dit uit in een passend design en ontwikkelen we een goed functionerende website die de strijd aan kan in jouw branche.
Wij brengen een strijdplan voor jouw website in kaart.
Van huidige situatie naar toekomstvisie
Een passende strategie om vanuit je huidige situatie te bouwen naar je toekomstvisie.
Voordat we beginnen met de website ontwikkelen, ontdekken we samen met de klant waar de behoeftes liggen en wat de toekomstvisie is. Daar willen we naartoe bouwen. Wij maken een e-commerce strategie om het gat tussen waar je nu staat en waar je wilt komen te dichten. Door middel van een roadmap maken we een plan voor op de lange termijn. Modern Minds denkt graag vooruit voor de klant.
Doelgroep en concurrenten
in kaart
Bepaal jouw positie in de markt en het onderscheidend vermogen van je merk.
Om te weten hoe we jouw doelgroep het beste bereiken met jouw website, brengen we in kaart wie ze zijn en wat ze verwachten. Deze informatie gebruiken we om jouw website bij de doelgroep aan te laten spreken. In onze e-commerce strategie kijken we naar jouw merk ten opzichte van de concurrentie. Wij bieden inzicht in je concurrenten, zodat we jouw bedrijfspositie kunnen verkennen en versterken met jouw website.
Positionering en branding met jouw website
Wij bouwen websites die de strijd aangaan met concurrenten en jouw merk uitstralen om uit te blinken in de markt.
Positioneren is een plek creëren in het hoofd van jouw klanten. Wanneer de klant een product nodig heeft, wil je dat de klant aan jouw merk denkt. Daarom is het van belang dat je website naadloos aansluit bij je merkidentiteit. Je straalt hiermee uit wie je bent en wat je kunt betekenen voor je klanten. Een sterk merk is een merk dat klopt. Wij helpen bij het branden van jouw merk door websites te creëren die dichtbij jouw merk staan en je doelgroep aanspreken.
Voor ons betekent positionering en branding het verhaal van je merk vertellen met een passende website. De sites die wij ontwikkelen zijn onderdeel van hoe jouw merk zich naar buiten brengt. Dit vertaalt zich niet alleen in het design, maar ook in gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit.
Wat ze over ons zeggen
“Modern Minds is een fijne partner als leverancier van onze websites. De ontwikkeling van de website startte met een uitgebreide intake, waarna onze wensen werden vertaald in de look and feel van de sites en het meetbaar maken van conversies. Onze gasten ervaren nu veel gebruiksgemak. De sites zijn makkelijk te onderhouden met WordPress. Het team van Modern Minds staat snel klaar om service te bieden.”
Moeke Mooren
“Professionalism, in depth knowledge of our business case and transparency would be the first three things that comes to my mind when it comes to our collaboration with ModernMinds. This combination of skills allowed us to successfully deliver a new platform for our BtoC activities. Self-awareness in their limitats combined with the transparency they showed when the project became too complex has been greatly appreciated.”
LensGroup
“Zelf werk ik nu meer dan een jaar samen met Modern Minds. Van alle Magento 2 partijen waarmee ik heb samengewerkt is Modern Minds verreweg de beste. Het afgelopen jaar hebben ze veel geïnvesteerd in kennis en professionalisering van hun projectmanagement en dat merk je. In samenwerking hebben we vier complete redesigns opgeleverd met mooie resultaten. Modern Minds is proactief en staat altijd voor ons klaar.”
ProNova
“Modern Minds is Walk The Talk. Ze bewijzen hun eigen diensten door het ook zelf te doen. Bijvoorbeeld door het succesvol runnen van eigen webshops. De optimalisatie van onze website heeft geresulteerd in een lagere bouncerate, in een groei van 17% meer leads en een stijging van 7 plaatsen in onze belangrijkste Google ranking. Wij zijn enorm blij met deze verbetering van resultaten voor onze website.”
Make or buy
Wat ze over ons zeggen
“Modern Minds is een fijne partner als leverancier van onze websites. De ontwikkeling van de website startte met een uitgebreide intake, waarna onze wensen werden vertaald in de look and feel van de sites en het meetbaar maken van conversies. Onze gasten ervaren nu veel gebruiksgemak. De sites zijn makkelijk te onderhouden met WordPress. Het team van Modern Minds staat snel klaar om service te bieden.”
Moeke Mooren
“Professionalism, in depth knowledge of our business case and transparency would be the first three things that comes to my mind when it comes to our collaboration with ModernMinds. This combination of skills allowed us to successfully deliver a new platform for our BtoC activities. Self-awareness in their limitats combined with the transparency they showed when the project became too complex has been greatly appreciated.”
LensGroup
“Zelf werk ik nu meer dan een jaar samen met Modern Minds. Van alle Magento 2 partijen waarmee ik heb samengewerkt is Modern Minds verreweg de beste. Het afgelopen jaar hebben ze veel geïnvesteerd in kennis en professionalisering van hun projectmanagement en dat merk je. In samenwerking hebben we vier complete redesigns opgeleverd met mooie resultaten. Modern Minds is proactief en staat altijd voor ons klaar.”
ProNova
“Modern Minds is Walk The Talk. Ze bewijzen hun eigen diensten door het ook zelf te doen. Bijvoorbeeld door het succesvol runnen van eigen webshops. De optimalisatie van onze website heeft geresulteerd in een lagere bouncerate, in een groei van 17% meer leads en een stijging van 7 plaatsen in onze belangrijkste Google ranking. Wij zijn enorm blij met deze verbetering van resultaten voor onze website.”