Is jouw nieuwsbrief wel intelligent genoeg?

Verstuur persoonlijke e-mails op het juiste moment en met de juiste content.
Op die manier kan je zorgen dat email een belangrijk omzet kanaal wordt.

Intelligente nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven versturen waar je abonnees blij van worden. Zorg voor een hogere open rate en meer bestellingen.

Bedrijven die veel content produceren en verspreiden, lopen het gevaar dat ze hun abonnees overbelasten met e-mails met heel veel content. Het gevaar is een te hoge maildruk per abonnee, waardoor de resultaten afnemen. Of erger nog, mensen die afhaken, en je nieuwsbrief als spam markeren.

Nieuwsbrieven hebben het beste effect wanneer ze persoonlijk zijn. Met onze gebruiksvriendelijke software verstuur je de juiste content naar de juiste persoon. Door je abonnees in te delen in segmenten stuur je ze emails op maat.

Email Marketing

Vergeten winkelmandje email

Gemiddeld rekent 60% van je bezoekers zn mandje niet af. Met een herinneringsmail kan je tot 20% alsnog laten bestellen.

Verlaten winkelwagentjes zijn ondernemers een doorn in het oog. Zogeheten “abandoned shopping carts” email zijn een laatste redmiddel om de koper toch over de streep te trekken. Je verstuurt dan een email een aantal uur nadat de klant zijn bestelling nog niet heeft afgerond.

Met de effectieve inzet van e-mailmarketing  zorg je voor betere conversie percentages van je webshop. Ook als je bezoekers je site eigenlijk al verlaten hebben. Dus ga aan de slag en geef je potentiële klanten nog net even dat subtiele duwtje in de rug.

Vergeten Winkelmandje

Andere slimme emails

Verjaardagsemails, heractivatie-emails, beoordelingsemails, bedankemails, allemaal voorbeelden van slimmer emailen.

Onze email experts kijken naar jouw online onderneming en brengen in kaart welke type emails je omzet kunnen opleveren. Als je de geboortedatum van je bezoekers weet kan je ze bijvoorbeeld een cadeautje aanbieden op hun verjaardag.

Een ander voorbeeld is de her-activatie email. Op het moment dat een klant al lang geen (her)bestelling heeft gedaan is het misschien goed om je eigen webshop nog eens onder de aandacht te brengen door middel van een informatieve email. Al dit soort slimme emails zorgen voor meer bestellingen.

Email Marketing

Certified Copernica Partner

Wij zijn officieel partner van Copernica, het meest innovatieve en uitgebreide e-mail marketing systeem.

Copernica heeft de meest uitgebreide e-mailtoolkit die je kunt vinden en is ontwikkeld voor marketeers. Zonder al te veel technische kennis kan je als klant van Modern Minds zelf je nieuwsbrieven samenstellen met een handige drag-and-drop interface. Voor de lastigere zaken zoals segmentatie of dynamische content staan wij altijd klaar om je te helpen!

Roman over email marketing

Senior E-Commerce Expert bij Modern Minds

Vroeger werd gezegd dat email als kanaal dood is. Echter is met de komst van de smartphone email weer in belang toegenomen. Het is de meest directe manier om je klanten te bereiken en zorgt er voor dat je op maat je boodschap aan ze kan sturen.

Wij merken bij veel klanten dat dit kanaal nog niet volledig benut wordt. In plaats van een massale email aan al je klanten is het beter om niet met hagel te schieten. Door personalisatie en segmentatie krijg je meer omzet uit je emails!

SEO Expert

Ook meer omzet uit je emails halen?

Kom langs voor een kopje koffie en deel jouw email vraagstuk.