De voorgevel van een industrie-brede campagne
Wij Onderhouden van Nederland is een campagne van Koninklijke OnderhoudNL. De Nederlandse onderhoudssector is al jaren onderbezet en bedrijven zijn constant op zoek naar een stroom nieuwe en enthousiaste specialisten. Deze campagne is in mei 2023 nationaal uitgerold en is opgezet om de onderhoudssector van Nederland te promoten en nieuwe vakmensen aan te trekken.
De website van de campagne heeft als doel om zowel toekomstige klanten als potentiële werknemers te koppelen met bedrijven uit de onderhoudssector. OnderhoudNL vertegenwoordigd bijna 2000 bedrijven uit deze sector, welke allemaal vindbaar moeten zijn via dit online platform. De uitdaging van dit project ligt daarbij niet alleen bij het SEO-technisch inrichten van de website: ook moeten klanten intuïtief met een onderhoudsbedrijf in de regio gekoppeld kunnen worden.
Automatische CRM koppeling
Een andere grote uitdaging van de campagne website is de automatische synchronisatie van bijna 2000 leden van Koninklijke OnderhoudNL. Om bedrijfsgegevens tijdens en na de campagne accuraat te houden is ervoor gekozen om een koppeling te bouwen tussen de website en het Livits CRM systeem, wat zij intern gebruiken.
Deze in-house ontwikkelde module is in staat om periodiek grote hoeveelheden data veilig via een API koppeling te importeren en te ontleden in de gewenste formats. De wens en gebruiksvriendelijkheid voor de klant staat hierbij centraal: welke data hoort bij elkaar? Hoe blijft data in de achterkant overzichtelijk? Welke data is publiekelijk en welke data niet?
Data security
Veiligheid en werken volgens hoge security standaarden heeft binnen Modern Minds altijd prioriteit. De data van onze klanten wordt lokaal in Nederland of in de Europese Unie opgeslagen, waardoor wij altijd zelf bepalen wat er met deze data gedaan wordt.