Conversie
optimalisatie
Conversie
optimalisatie
Conversie
optimalisatie
Meer halen uit je bezoekers met conversie optimalisatie
Heb je veel bezoekers, maar weinig bestellingen, leads of aanvragen? Wij helpen je om meer uit je bezoekers te halen door conversie optimalisatie toe te passen. Met A/B testen onderzoeken we op welke manier we de drempel voor je bezoeker lager kunnen maken om de gewenste acties uit te voeren.
Bij Modern Minds gebruiken we de conversietrechter om voor de juiste actie te zorgen en loyaliteit van klanten te genereren. We gebruiken data en tools zoals Google Optimizer en Hotjar om te analyseren waar er verbeteringsmogelijkheden zijn en werken deze uit tot praktische optimalisaties voor je website.
Hoe wij conversie optimalisatie effectief inzetten
What to do
- • Wij verlagen de drempels zo veel mogelijk om het aantal conversies te verhogen en het aantal uitstappunten te verlagen.
- • Onze web specialisten weten hoe ze psychologie kunnen gebruiken om bezoekers te overtuigen om tot actie over te gaan.
- • Door bezoekers op de juiste manier door de customer journey te leiden bereiken zij het doel van hun bezoek.
- • Wij doen kwalitatieve A/B testen op elementen waar wij verbeteringsmogelijkheden zien.
- • De website richten we op de wensen en behoeften van de bezoekers om ze aan te bieden wat ze nodig hebben.
What not to do
- • We laten je bezoeker niet te veel klikken maken om hun doel te bereiken.
- • Door data niet genoeg te gebruiken maak je ongegronde hypotheses en mis je optimalisatiekansen; daarom gebruiken wij verschillende tools om relevante data te vergaren.
- • Onvoldoende experimenteren waardoor je kansen misloopt, bij Modern Minds zijn we niet bang om te testen.
- • Te veel A/B testen die nergens op slaan, doordat we data-driven werken doen we alleen kwalitatieve tests.
- • Wij vergeten het niet om te kijken naar wat de wensen en behoeftes zijn van je bezoekers, dat is immers het belangrijkste uitgangspunt om te verbeteren.
Je website blijven doorontwikkelen met conversie optimalisatie
Met A/B testen kijken we hoe de verbeterde versie van een element werkt ten opzichte van het bestaande element. Zo verbeteren we stap voor stap je website en optimaliseren we het aantal conversies dat gemaakt wordt door je bezoekers.
Wij onderzoeken op een data-driven manier hoe we jouw website kunnen verbeteren. De web experts van Modern Minds growth hacken zo stap voor stap je conversieratio. Wij zien conversie optimalisatie niet als een eenmalige actie, maar een continu proces om je website door te ontwikkelen.

Wie gingen je voor?


