Conversion Rate
Optimization

Conversion Rate
Optimization

Conversion Rate
Optimization

Meer conversie op jouw webshop

CRO staat voor Conversion Rate Optimization: het optimaliseren van het conversiepercentage van je website. Het speelt in op het gedrag van je bezoekers en is gebaseerd op psychologische gedragstheorieën. Anders dan SEO richt CRO zich op het genereren van meer verkopen of leads bij je huidige bezoekers. Modern Minds kan je helpen bij het optimaliseren van jouw website.

De verschillende aspecten van CRO

Gebruiksvriendelijkheid

Door het design van je website visueel aantrekkelijk te maken straal je betrouwbaarheid uit en laat je de juiste indruk achter bij bezoekers. Een ontwerp dat geoptimaliseerd is voor gebruiksvriendelijkheid leidt de bezoeker ook nog eens naar de juiste knoppen en bevat zo min mogelijk afleiding.

Functionaliteit

Een goed functionerende website is belangrijk voor het genereren van omzet of leads. Optimaliseer je site door te richten op een hoge pagespeed, gestroomlijnde checkout en nog veel meer. We adviseren je op gebied van de juiste modules of bouwen functionaliteiten op maat.

Content

Je gebruikers willen in één oogopslag kunnen zien wat je verkoopt of welke dienst je aanbiedt. We zorgen dat je landingspagina’s, net als de rest van je website, de juiste content bevatten. Dit doen we aan de hand van USPs, CTAs, copywriting en afbeeldingen.

Samenwerken met een e-commerce bureau

Nieuwsgierig geworden naar wat Modern Minds kan betekenen voor jouw website, webshop of onderneming? Vul ons contactformulier in voor een vrijblijvend gesprek!

Bekijk onze cases