Supertrash banner met logo

Een samenwerking tussen twee marketingexperts

In 2014 bundelden Modern Minds en ISM eCompany hun krachten en maakten zij een business case voor Supertrash. Deze business case omvatte onder andere de facetten die bij marketing komen kijken.
supertrash banner winkel met logo

Een business case op internationaal niveau

Interviews met Olcay Gulsen zijn afgenomen om informatie te verzamelen voor de case. Roman van Modern Minds schreef samen met ISM eCompany een uitgebreid advies dat hij presenteerde bij Supertrash. In dit advies stond bijvoorbeeld de winstgevendheid. De business case werd gebruikt bij interne berekeningen binnen Supertrash op internationaal niveau, zowel b2b als b2c. Ten slotte maakten ISM eCompany en Modern Minds een analyse van zowel de offline als de online producten en diensten.

 

     Resultaat: een internationale business case
  Projectduur: 5 maanden
   Oplevering: januari 2015

Supertrash logo
Danone
Bol.com
Frankwatching
heineken logo ster
Sinner
Lensonline

Ook op zoek naar innovatieve marketingideeën?

Kom langs voor een kopje koffie en deel jouw ambitie.